Anna-B

Deler ud om livets hemmeligheder

Anna-B

Deler ud om livets hemmeligheder

Generelt

Sådan bliver du en influencer i 2022

Selvom det er udfordrende at blive en succesfuld influencer med et stort vidende publikum, er det ikke umuligt. Derfor, hvis du har modet, beslutsomheden, passionen og en iværksættertankegang, kan du blive en influencer ved at følge nogle tiltag.

Der er dog forskellige underkategorier af influencers baseret på antallet af følgere. Disse er grove tilnærmelser, der bruges af den stadigt skiftende Instagram influencer marketing-industri:

Nano-influencer: Mindre end 10.000 følgere

Mikro-influencer: 10.000–100.000 følgere

Makro-influencer: 100.000-1 million følgere

Mega-influencer: Mere end 1 million følgere

Disse tips vil sætte dig op for den bedste chance for at få en engageret følger:

Gå aldrig glip af en mulighed for at skabe indhold

Den måske vigtigste del af en influencers job er at skabe indhold baseret på aktuelle anliggender. Folk er til sociale medier, og som tiden går, bliver de mere og mere involveret i det. Faktisk er de, der var imod elektroniske medier, nu dets fans.

Når folk følger influencers, forventer de, at de poster regelmæssigt indhold. For da du er naiv på dette felt, skal du producere mere indhold for at få offentligheden til at føle, at du er den bedste kilde til information eller underholdning for dem.

En ideel måde at skabe mere indhold på er ved at inkorporere aktuelle anliggender i din niche. For eksempel, hvis du er en videograf, og du ønsker at få et troværdigt publikum i 2022, skal du begynde at tale om et af de varme emner, som vaccinen mod coronavirus. Invester din tid i at søge efter emner, som offentligheden er interesseret i, og der er lidt eller intet indhold tilgængeligt om det emne.

Oven i det, sæt et mål om at skrive dagligt, hvis du er helt ny inden for den påvirkende branche. Og glem ikke at uanset hvor mange videoer du laver, hvis kvaliteten af ​​dit indhold ikke er i top, er alt andet værdiløst.

Kvalitet

Kvalitet er alt. Lav derfor grundig research, inden du opretter et stykke indhold. Prøv også at bruge avanceret udstyr, såsom kameraer og redigeringssoftware, så dit indhold har en førsteklasses finesse. Og denne finesse er det, der holder publikum engageret i at se dine videoer dagligt.

Hold dit publikum engageret i dit indhold

En del af et socialt medie-mikro-influencers job er at holde deres følgere beskæftiget. Hvis de har succes med at gøre det i en længere periode, kan de blive fuldtids influencers. At holde offentligheden involveret i dit indhold er afgørende, når det kommer til at påvirke. Faktisk kan influencers kun udføre deres arbejde med at påvirke folk, hvis offentligheden lytter omhyggeligt til dem.

Men kan nogen holde publikum engageret? Vi kan give dig et par tips, hvis du vil gøre dit indhold mere fængslende. For det første lav indhold om emner, som flertallet af mennesker kender til. For eksempel vil ni ud af ti personer se en video om ‘Top tre måder at tabe 5 kg på en uge’ i stedet for ‘Sådan tænder du en computer’. Derfor bør dit indhold være tiltalende, så når brugeren åbner din video, ser de den til det sidste.

Oven i det skal du være konverserende for at holde publikum involveret. Tal ligesom du taler med en ven, fordi sådan en video går forud for en, hvor nogen deler monotone stykker data som en computer.
Du kan også stille spørgsmål, holde Q&A-sessioner og svare på offentlighedens DM’er eller i det mindste deres kommentarer. Hvis offentligheden føler, at du værdsætter deres mening, vil de blive lokket til dit indhold. Hvis du poster til flere sociale medier, er det altid en god idé at oprette en professionel hjemmeside, hvor du kan samle alle dine indlæg, billeder og videoer et sted.