DEL

Dette er et indlæg, der er skrevet lidt i vrede, og derfor skal jeg måske også passe lidt på hvad jeg skriver. Jeg har haft en rigtig kedelig oplevelse mit teleselskab, som jeg vil lade være med at nævne navnet på i denne omgang, men jeg kan godt afsløre, at det er et af de helt store på markedet.

Sagen kort:

Jeg har haft lidt problemer med dækningen på min telefon, hvor den ikke har kunne få netdækning, hvor den er hoppet af 3G netværket i tide og utide, og jeg har været godt træt af det i længere tid. Jeg besluttede derfor langt om længe at ringe til kundeservice for at høre, hvad der er galt, og hvad jeg kan gøre.

Den betjening jeg fik var dog på ingen måde noget jeg vil stå model til, det lød som en meget meget ung fyr, der ikke rigtig vidste noget om problemet, og mest bare var ansat til at få mig til at ligge røret på. Han var på ingen måde interesseret i at hjælpe mig, og blev ved med at sige, at jeg nok bare skulle software opdatere, og ellers var det nok ikke telefonen det var galt med… Jamen, undskyld, hvad skulle det da ellers være?

Han endte så faktisk med at sige, at han ikke kunne hjælpe og at jeg jo bare kunne sende  min telefon til reparation hvis jeg var utilfreds. Så kunne jeg ellers være sidde der og være rasende.

Jeg har besluttet mig for at finde et nyt selskab, og efter havd jeg lige har kunne Google mig frem til, så er Kundeservice og kundetilfredshed ved Callme ret høj, så jeg tror det bliver dem.

Jeg vil i hvert fald ikke finde mig i den behandling.

 

EFTERLAD ET SVAR